Regn hos mig

Ett nytt knep ska få mig att vakna lättare var morgon, eller snarare försvåra det för mig att somna om. För första natten på några dagar (nätter?) blev det en vettig sömn. Inget oroligt vridande och vändande. Måste varit whiskyn, eller om oroligheten berodde på avsaknaden av whisky? Det senare alternativet låter inte fullt lika bra.

Såg att Tre kronor efter en mållös förstaperiod lyckades vinna med 9-0 mot Frankrike. Jag är lite besviken, de kunde ju i alla fall gjort några av de nio målen under den period jag var vaken? Bengt-Åke var inte helt nöjd dock, det tycker jag väl inte han ska vara heller. Mållösa i 20 minuter mot Frankrike, det är ju lite löjeväckande.

Söta Keira skämdes visst för filmen men det är inte det som gör att jag hajar till när jag läser artikeln. Det är istället den lilla meningen "Men plötsligt så kysste jag Johnny Depp och Orlando Bloom och pang – omedelbar berömmelse" Alltså, hur många av er som sett filmen gjorde det för att se Keira, Johnny och Orlando pussas och kramas?

Just nu tittar jag lite på det riktiga morgonprogrammet på svt. Det är ju inte bara den sjukligt trevliga atmosfären som är rolig, även gästerna beter sig lite speciellt. Kerstin någonting tror jag hon heter som är där just nu, en äldre tant som sjunger någon form av opera eller så. Jag gillar... oj vänta "Kjerstin Dellert" heter hon till och med! nåja, jag gillar inte kvinnlig operasång. Jag skulle gärna göra det men jag fattar inte ett jota av vad de sjunger. Istället blir det mest som en uggla som hoar hormonstinnt. Andrea Boccelli är det närmaste kvinnlig operasång jag gillar och då är det bara namnet som ter sig en aning feminint.

/ d.ä.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Alltså, hur många av er som sett filmen gjorde det för att se Keira, Johnny och Orlando pussas och kramas?



--------------------------



Jag såg den filmen enbart utav den anledningen.

2008-05-06 @ 17:19:10
Postat av: d.ä.

Jaha, där ser man. Kanske bara är jag som inte gjorde det?

2008-05-06 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0