Snow

Inte är det varmt nu i alla fall. Det är nästan så man måste ta ut yllerocken ur garderoben igen. Och det verkar inte bli särskilt mycket varmare framöver. I skrivande stund snöar det. Meterologerna kan inte ha det lätt nu när vädret ändras konstant.

4 timmar fordringsrätt idag. Det gick ovanligt lätt att hålla sig alert tycker jag. Kanske var Delicatobollen i pausen. Önskar bara att den hade varit större. För varje dag känner jag mig mer och mer sugen på att baka chokladbollar men bakning är så tråkigt. Ätandet har jag dock inget emot.

Ikväll är det brännbollsträning på schemat. Det lär inte vara så många lag ute på grund av kylan men ett par matcher ska man väl lyckas hitta. Efter det tänkte jag fara hem och snylta på lite klippning. Har börjat vakna upp med morgonfrilla. Där går nämligen min gräns för när det är klippningsdags. En ganska bra måttstock faktiskt.

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0