Break

Nu har vi instuderingsvecka framför oss. Många har farit hemåt till sommarväder. Förhoppningsvis ska jag lyckas få in lite kunskap i skallen under "lovet". Igår gjorde jag och Brokeback premiärkasten på discgolfbanan. Det var fruktansvärt blött och kallt så nästa runda får nog vänta tills dess att det tinat upp en aning. 

Uniteds debutant Macheda har verkligen tagit för sig. Avgjort två PL-matcher i rad. Kul! Hoppas han kliver in och avgör CL nu också. Det kommer bli oerhört nervöst i returen mot Porto...

Våren är här igen. Förhoppningsvis för att stanna. Satte mig ute på balkongen och läste "tydligen" lite Ekelöf. Han använder ordet "tydligen" på ett sätt som jag aldrig sett förut. Frågan är om det är det man ska fokusera på. Känns kanske inte som det mest relevanta att lägga sin koncentration på. Störande är det i alla fall.

Wax on, wax off!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0