Hard work

Då d.ä. i sitt senaste inlägg förmodligen helt medvetet felciterat mig så känner jag att jag måste försvara mig med ett PK-inlägg. Jag menar att om det är något kön som pratar mer än nödvändigt på gymmet så är det procentuellt sett det kvinnliga könet. Detta baserar jag alltså endast på mina egna empiriska undersökningar och har inte något vetenskapligt belägg för. De flesta kvinnor tränar då de är på gymmet. Självklart finns det även män som pratar mer än de tränar. Egentligen har jag inget problem med att folk pratar. De förstör ju bara för dem själva men när de tar upp exempelvis en bänk i 20 minuter kan man börja bli smått irriterad. Mina undersökningar har också visat att pratfenomentet inte är lika förekommande på Sporthallen som på IKSU. Mycket är olikt. D.ä.s förtalliknande inlägg kommer självklart att resultera i repressalier. Extra mycket träningsvärk kanske?
/ d.y.

Kommentarer
Postat av: d.ä.

Fegt! Politiskt korrekt är inte kul. En annan vedertagen betydelse av PK är lite rolig dock.

2009-04-17 @ 09:31:44
URL: http://johanssonandjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0