Sol, vind och vatten

Så vad händer. Farsan har fyllt 50 bast! Övre medelåldern nådd.

Jag har sett några matcher från Uniteds asientour. Det ser hyfsat ut måste jag säga. Trots Owens två mål är jag tveksam till hans närvaro i klubben. Han har ju trots allt spelat för Liverpool. Macheda däremot. En ung italiensk anfallare ser grymt het ut. När PL drar igång i mitten av augusti lär han dock inte finnas med i startelvan. Han har Berba, Rooney och Owen att konkurrera med.

Det känns som att sommarvädret inte har varit något vidare. Den vecka det var bra i Sverige var jag i Grekland. Inte fy skam det heller men jag hade ju gärna tagit en fin vecka här i Sverige också. Jag var på Bettnes häromdagen. Skönt med en riktig sommardag!

Hämtade ut mitt pass idag. När jag ansökte om nytt pass angav jag att jag var 174 cm. När jag nu hämtade ut det mätte jag mig för skoj skull. Det visade sig att jag var 175! Stort!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0