Good Morning Judge

"Domarmöte" idag med d.ä. och Spårarn. Även en del andra klasskamrater anslöt i diskussionerna efter ett tag. Jag kan väl inte påstå att vi var särskilt effektiva. Känns dock ganska bra inför den häktningsförhandling jag ska hålla i. Peppar, peppar. Straff- & processrätten är helt överlägset de mest intressanta rättsområden vi hittills berört. 

Sitter för närvarande och ser på Falun vs. Warberg i SSL-slutspelet. Jag tror jag hejar på Falun. Min presumtion är att heja på underdogs. Självklart finns undantag. United exempelvis! De får dock ta och skärpa sig nu. 
   Ett annat lag som måste skärpa sig är de som ska föreställa Umeås bästa innebandylag. Dalen är tyvärr inte med längre efter en mindre lyckade insatser mot Storvreta... Som d.ä. nämnt vann vi däremot vår kvalmatch mot Luleå. Returen väntar på lördag. Hoppas vi kan knyta ihop säcken! Det vore fruktansvärt roligt att få gå upp en division och möta lag som vi sällan mött förr.

Föreläsning 10 imorgon. Lagom tid!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0