Bäste sumpare av Mattes assist

Just det priset blev jag tilldelad på gårdagens lagfest. Priset var en pricktavla med bollar som man skulle kasta prick med. En mycket trevlig tillställning. Stor eloge till festkommittén som anordnat priser och lekar! Dagen började med laserdome. Hade inte spelat på ett par år men kul var det - vårt lag vann! Bastu på det. Efter laserbastun blev det pizza på tre kronor och sedan förfest hos Robocop. Kvällen fortsatte på Scharinska. Klockrent ställe. Riktigt bra musik! En lagkompis band uppträdde också. Lysande prestation. Riktigt trevlig kväll! Det blir svårt att motivera mig själv att gå till Corona igen efter gårdagskvällen. Trevlig lokal är det till och med.

Idag har jag suttit i ett tre timmar långt årsmöte för UDGC. Nyttigt men lite långtråkigt. Men tanken med årsmöten är väl kanske inte att det ska vara party. Dock måste jag erkänna att med det väder som vi nu har känns discgolf en bit bort. Gott fika var det i alla fall! Hade känts värre om det hade varit 15 grader och sol utomhus men det var det inte som alla vet...

Efter årsmötet såg jag United besegra Arsenal med 2-1. Ronaldo placerade iskallt en straff i stolproten och Hargreaves satte en frispark. Matchen var riktigt bra och hade mycket hög intensitet. Resultatet medförde att Arsenal är ute ur leken och United har The Premiership i egna händer. Jag har ärligt talat aldrig sett United så här bra som de gör just nu. Då menar jag inte just specifikt den här matchen utan den här framgångsrika perioden som vi just nu är i. Jag tror på en dubbel i år!

Efter matchen gick jag och Tigern hem till mina föräldrar och käkade Chili och glass med chokladsås. Extremt onyttig helg... inte bra. Just nu sitter jag och ser A Beautiful Mind. Preppyn är påtaglig med klubblazers, buttondownskjortor och andra trevliga påhitt.

Såg förövrigt att "Engla-fallet" är löst nu. Den misstänkte har erkänt mord. Till och med polisens presstalesman hade svårt att hålla tårarna borta.

Imorgon är jag rädd för att det blir en heldag på universitetet. Sista förberedelserna inför seminariet som vi har klockan 16. Förhoppningsvis hinner vi deala med fredagens seminarium också. Mentorskapsinformationen tror jag är imorgon vid lunchtid. Det verkar onekligen intressant men vi får se vad morgondagen för med sig.

Nä, nu behöver Tigern hjälp med diskberget tror jag.

/d.y.

Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Kolla gärna in min blogg! Hoppas du haft en fin dag och att du kommer sova gott!

2008-04-13 @ 23:50:57
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-14 @ 00:29:03
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0