Snälla och rara, helt underbara

2/5 veckors jobb avklarat. Nu är jag ledig i två veckor innan de tre sista jobbveckorna anfaller. Sitter i stugan - mobilt bredband fungerar betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig. Tyvärr är vädret här inte som jag hoppats på men jag hoppas att det blir bättre. Min ledighet kommer förmodligen bestå av träning, discgolf och vila. Nästa vecka beger jag mig till Skellefteå för att spela en Major. Jag ska försöka hälsa på Skelleftesonen en sväng i samma veva om tiden räcker till och han är anträffbar.

Dagen har bjudit på en svängom till Hörnefors och därefter ett besök hos my little cuuzzzins. Fastnade med deras Gameboy. Hot Wheels rekommenderas!

Disneydags på tv. Det fick gå på i bakgrunden. Jag har kommit fram till att dagens barnprogram är betydligt sämre än de som fanns i mina unga dagar. Det var helt enkelt bättre förr. Tänk bara på Bumbibjörnarna, Dark Wing Duck och Skrot-Nisse. Annat är det nu med überanimerade figurer. Jag är dock glad att de skrotade Ika i Rutan, henne skulle man inte vilja möta i en mörk gränd.

De gamla disneyklippen har de dock inte skrotat! Tack för det!

/d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0