Ja må hon leva

Igår var jag, den äldre och moderaten på stan en sväng. Vi tog en lunch på en av båtarna vid kajen. Jag fick vänta ett bra tag på min kyckling & baconsallad men den var värd att vänta på. God och matig som man brukar säga. Till efterrätt blev det en mjukglass på apberget. Kan det bli mer Umeåsommar än det? Det blev inga inköp. Jag var på stan i förrgår så jag kände inte suget. Kanske slänger upp någon bild på inköpen senare.


En liten uppdatering hur läget ligger såhär på torsdagsförmiddagen:

 - Den äldre åker till Öland.

- Detroit har vunnit Stanley Cup

- Tigern fyller år

- Jag har äntligen fått tid att se OZ i mängder

- Två dagar till EM

 - Två dagar till jag blir gräsänkling i 5-6 veckor då Tigern drar till Barca.

 - Kvällsdiscspremiär för min del ikväll

Dags att städa klart lägenheten nu!

/ d.y.


 

Kommentarer
Postat av: anna

Skönt med sommarlov och EM...^^

2008-06-05 @ 20:59:45
URL: http://annamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0