Pulling Mussels

Det verkar uppenbarligen som att min prediction om Sverige EM slagit fel. Helt klart över förväntan. Tyvärr så har Kim & Seb extrema svårigheter med att övertyga Lasse om att få spela. Tråkigt tycker jag och förmodligen majoriteten av befolkningen. Det verkar dock fungera ändå vilket inte precis får Lasse att tänka om. Landslagets dagar skiljer sig inte så mycket från mina märker jag. Jag kanske skulle passa in där. Jag lär i alla fall få spela före Kim & Seb.

Idag har jag hjälpt far min att slänga allt möjligt skräp på återvinningscentralen på Gimo. Frys, kyl och en sönderslagen
kaninbur finns nu tillgänglig på återvinningscentralen.
 
Det blir ett musiktips idag!
 

Och nej, det är inte Johan Glans som är sångare.

Idag är min Dolmio-dag!

/d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0