Spanish Rhapsody

Förkylningen vill inte ge sig. Drygt. Träningsabstinensen är kännbar. Ohälsan till trots blev det ändå kvällsdiscen. Det är ju trots allt endast en lång promenad med lite kast. Helst så få som möjligt. Dagen har också bjudit på ett hembesök där jag och mor min utbytte tjänster i form av att jag dammsög och hon strök några skjortor och ett par chinos.

Tyskland fick pisk av Kroatien. Såg inte matchen på grund av nyss nämnda discgolfskväll men jag måste säga att jag är överraskad. Trodde tyskarna var i det närmsta oslagbara. Jag börjar dock ledsna på Perlskog. Han är ingen höjdare...

Chippen & Alexandersson verkar inte ska spela mot Spanien. Stoor lär få spela men hur ska nu Lagerbäck göra för att slippa spela Sebastian Larsson? Kanske sätter han Rami på yttermittfältet. Han verkar göra allt för att grabben inte ska få lira.

Min svaghet för talanger är förmodligen känd vid det här laget. Här kommer en till snubbe i alla fall.

Lite väl nasalt kanske men hans Michael Jackson-liknande vibrato kompenserar det.

För er som är intresserade av Tigerns liv i Barcelona (exempelvis mormor) kan ni följa det här.

Blommorna ropar efter vatten nu!
 
/d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0