Bakom mina solglasögon

Jag har alltid tyckt Magnus Uggla är lite halvcool och skriver rätt lustiga texter. Det räckte med att jag såg hans program på ettan "Vart fan är mitt band?" i fem minuter. Han verkar asdryg. Undrar om det är bara för att göra bra tv eller om han är så dryg hela tiden. Låttexterna gillar jag fortfarande däremot. En märklig grej som han kör med är hans solbrillor som han ständigt har på sig. Inne på nattklubben till exempel. Ser sjukt ut. Men det är inte det värsta. Han har dem när han pratar med folk. Personligen tycker jag att det är mycket iriiterande när jag inte kan se personen jag pratar med i ögonen. Blev också lite irriterad på att han köpte massa sprit för våra skattepengar men det var säkert också bara bluff.

Ska vara på skolan 9 imorgon och fortsätta med förberedelserna inför seminariet på Frejas dag. Med det vill jag ha sagt att jag ska gå och sova nu. Hej!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0