Mr. Cool

Jag kom just hem från jobbet efter 8 timmar slit. Med andra ord missade jag den snooker som spelats idag. Tydligen har O'Sullivan vunnit alla 8 frames som spelats under dagen. Imponerande. Det föreligger viss risk för att jag missar kvällens 8 frames av den matchen också men det får jag ta. Håller just nu på att se den andra semifinalen där det är betydligt jämnare. 8-7 till Carter inför sista framen.

På lunchen försökte jag få tag i ett par nya vita, låga, tygskor då de jag har nu är inte längre vita. Hittade ett par som såg dugliga på skopunkten men de var tydligen inte heller vita. De var skitiga så det fick vara. Ska försöka få tag på ett par någon dag då jag har mer tid. Om inte blir det internet...

Ikväll verkar det bli till att se Tegs seriepremiär med d.ä. och Skelleftesonen.

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Svar: Ja i sanning skulle det funka på maskerad men helst inte annars. Jag tycker det är lite jobbigt att vara FÖR överdressad. Det kan bli lite småkonstigt när man står brevid en person med urtvättad svart tee med komplett kostym och slips. :P
Tackar för kommentarerna iaf! De var riktigt givande!

2008-05-02 @ 23:44:59
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Jonas

Skorna hittade jag på tradera för 1000 kr. :P Skapligt värt!!

2008-05-02 @ 23:46:08
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0