Good Vibrations

Då var uppsatsveckan igång. Jag lyckades ta mig till stadsbibblan igår förmiddags och lånade lite böcker. Sedan drog jag vidare till den så kallade Jurparken för att sätta mig in i det material jag har hittat. Det gick ganska bra faktiskt. När jag kände mig klar kilade jag och d.ä. vidare till Lärarhuset för att inta föda. Kycklingpasta för mig och laxpasta för d.ä. Mycket mat, helt enligt tallriksmodellen. 

Demot till FM09 har släppts. Otroligt dålig timing med tanke på nyss nämnda uppsatsvecka. Den nya 3d-motorn är riktigt imponerande! 14 november kommer det färdiga spelet ut. Förbokat och klart!

I helgen spelades det match mot IBK Ersboda. Vi tog hem 3 poäng genom en 5-2seger. D.ä. gjorde sitt debutmål och fick dessutom en glad överraskning efter matchen då Sudden avslöjade att han fått med det på film. Själv lyckades jag stuka mitt finger...

I kväll/natt gäller det. McCain eller Obama. Ingen tvekan vem min röst ligger på. Jag kommer nog välja Filip & Fredriks valvaka. Tror den kan vara rätt rolig men ändå seriös. Vad de olika kandidaterna står för i olika frågor kan man läsa här. Obama har betydligt mer sunda värderingar i mina ögon, inte minst i de moraliska frågorna. Förutom valvaka så blir det förmodligen lite jobb med uppsatsen, en sväng till sporthallen, innebandyträning och Champions League. Kan tyvärr inte vara med i spelet på varken JF eller UIK:s träning idag på grund av mitt fortfarande svullna finger.

Obama for president!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0