Fascination

Helgen gick fort som vanligt. I fredags kom alltså FM 09 vilket ledde till ett lan med Brokeback där även hans nyinköpta Nintento Wii provades. Jag (Vijay Singh) fick tyvärr se mig besegrad på sista hålet i Tiger Woods golf. Tung förlust men jag repade mig snabbt. 

Lördagskvällen tillbringades hos päronen. Middag, dansbandskampen och Svensson, Svensson. Larz-Kristerz, det enda egentliga dansbandet som finns kvar i tävlingen var på väg att åka ur efter en usel version av "Lyssna till ditt hjärta". De klarade sig vidare ändå på grund av deras otaliga fans. Inte för att jag är något vidare dansbandsfan men "ska det vara så ska det vara". Popsnören med efterfestknutna slipsar har inget där att göra. Kvällen avslutades med ett nödsamtal då Tigern fick för sig att svimma men det var ingen fara visade det sig.

I söndags var det match mot Obbola i deras lilla hall. Mycket märklig match. Periodsiffror (5-1) (1-5) (1-10). Seger med andra ord! Det ryktas om att matchprotokollet var överfullt i slutet av matchen på grund av alla mål och utvisningar. Liveuppdateringen slutade fungera när vi började komma ikapp, mycket märkligt...

Hårt jobb med seminarium denna vecka. Konkursutdelning låter kanske inte som någon höjdare men det var inte så tokigt ändå. Seminariet kanske var lite väl kort dock då alla frågor inte riktigt besvarades fullständigt. 

Jag har en låt som fastnat ordentligt i huvudet. Känns igen från Coca-Cola-reklamen. Ganska bra drag i den faktiskt.


/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0