Animals

United förlorar alltså mot Pool. Vad ska jag ta mig till? I och för sig är jag inte orolig men stoltheten har fått sig en törn. Jag litar fortfarande på min tippning. Snygg assist av nyförvärvet Berbatov men tyvärr räckte inte det. Två försvarstabbar ledde till mål i baken och förlusten var ett faktum.

1. United
2. Chelski
3. Pool
4. Arsenal
5. Villa

Som tur var missade jag i alla fall förlusten eftersom jag var i Haninge och kastade tallrikar. Demonen kallar mig för freak och det är kanske just vad jag är. Hursomhelst är jag sliten efter alldeles för lite sömn och några mils kånkande på en bag. Här hemma verkar det som att d.ä. haft bra tempo på bloggen. Något som jag hoppas att vi ska hålla uppe. På fredag stundar alltså insparkssittning där bland annat vinnaren av det åtråvärda priset Silverhinken ska koras. En fråga kvarstår dock - har Stekaren hunnit skaffa en ny kostym? Tuffa jeans har han i alla fall!

Något som kom en aning oväntat på min tripp var det djurliv som vi fick ta del av. Campingen låg mitt ute i ingenstans. Hur tänker man när man köper en 150 stugor stor camping en halvmil från vägen. Kan ju omöjligt vara mer än 15% av stugorna som används samtidigt. De måste fått den billigt...

Älg - Check
Rådjur - Check
Hare - Check
Grävling - Check
Mink -Check
Räv på Mariehem - Check
Zebra - kanske, det var mörkt

14 november släpps FM 2009, hoppas vi har lite i skolan då!

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: peson

Yes, kostymen är kirrad! Det blev en "Dd", gillar den skarpt. David design thats the shit!



Kul att du uppskattar jeansen, trots att jag inte gjort en atlantsegling.

2008-09-15 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0