Rule Britannia

Battle of Britain sågs på E-Puben. Jag kände genast att jag kommit rätt då Glory Glory Man United spelades i högtalarna. En inte helt partisk bar alltså. Inte mig emot. 1-0. Jag måste nog säga att United var värda att trycka in ännu en kasse men resultatet är helt okej. Många lirare hade en bra dag. Inte minst O'Shea! 

Imorgon drar jag och Tigern på Valborgsweekend (?) till Stockholm. Vi har väl inga speciella planer direkt förutom att hälsa på lite Tigersläktingar och glida runt på stan. Det ska bli skönt att komma bort ett tag. Funderar på badpremiär. Får se hur det blir med den saken. Yr.no har förutspått 18 grader på lördag. Låter som en lysande premiärdag!

Måste packa klart nu!

/ d.y.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0