Segern är vår

Det blev en lång dag i skolan igår med blott ett par timmars uppehåll. 09:00 hade min basgrupp möte med vår "klient" i det fiktiva civilmål som vi håller på med just nu. Därefter knåpade vi ihop en stämningsansökan. Jag och Van Gogh tog oss vidare till Kat i ett par timmar och åt bullar och slumpade fram Wikipediaartiklar. Legal English på det 18:00. Efter det var det dags för mat. Det blev Coronas asiatiska buffé. Inte så tokig faktiskt. Goda vårrullar! Det bjöds även på underhållning. Konsert med en tjej som heter Anna Hamilton. Ganska bra måste jag säga ehuru musikstilen kanske inte är min tekopp. Lite plugg på det och hemma klockan 23. Stabilt. 

Som många redan vet vann vi kvalet! Vi spelar därmed i division II nästa säsong! Det var spännande ett tag i returmötet då Luleå ledde med två mål vilket medförde att den totala ställningen var oavgjord. Vi lyckades dock knyta ihop säcken. Höjden av lycka!

Våren är inte långt borta nu. Termometern verkar ligga ganska stabilt över nollan. Det vore skönt att få bort lite snö så discssäsongen kan börja. Jag bävar inför pollenattacken. Inte roligt alls men jag kan ta en för laget för laget bara det blir vår!

/ d.y.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0