Ten Million Slaves



Idag var jag hos min optiker för att få glasen monterade i mina nya bågar (se nedan). Allt förflöt smidigt varför det inte kom som en större överraskning att de lyckats skära ett av glasen fel och var tvungna att beställa hem ett nytt glas. Resultatet blir att de ska skicka glasögonen till mig via post. Glasögonen kommer alltså ligga monterade och klara i Ånge ett par dagar. Precis det jag skrev om ännu tidigare här nedan: 
"Det känns bra att bågarna jag beställt fått se sig omkring lite grand innan de kommer mig till handa. Bara de slipper stanna en längre tid i Ånge är jag nöjd. "

Fan.

/ d.ä. 

Kommentarer
Postat av: åsa

Åhnge? vad gör du i Ånge?

2009-08-22 @ 20:23:34
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: d.ä.

Jag gör ingenting i Ånge faktiskt. Däremot all post som ska till norra Sverige, den posten stannar en dag (eller flera) i Ånge. Mina färdiga brillor kommer skickas via post från Kalmar till Umeå och kommer antagligen ligga i Ånge en tid.

2009-08-23 @ 11:36:20
URL: http://johanssonandjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0