The Way You Make Me Feel

Nu är jag arg på riktigt. Ingen post har kommit på en vecka. Jag börjar misstänka att något är på tok. Ringer till posten. De hänvisar mig till lokalkontoret. Inget svar där på 20 samtal. Sedan får jag svar. Mannen jag pratar med medger att något verkar mysko och ser sedan att jag och Tigern är strukna från deras lista. Märklig tänker jag och undrar hur det kan komma sig. Han frågar då om våra namn finns kvar på brevlådan. Spontant svarar jag ja men jag går och säkerhetskollar ändå. Våra namn fanns inte längre på brevlådan. Vem f*n tar bort någons namn från brevlådan?!? Största skämtet genom tiderna. En veckas post är nu på villovägar. Blir tokig!

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: Isak

http://www.vk.se/Article.jsp?article=297287



Det är inte bara ni som har problem, kanske är det någon form av liga i farten?

2009-08-19 @ 22:00:26
URL: http://gjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0