Wind of Change

Häromdagen hade A2 inget att göra. För att hjälpa den glade gossen med sysselsättning fick han i uppdrag att justera utseendet något här på bloggen. En ny "header" ordnades samt att widescreen-klippen från youtube nu inte faller utanför textens ramar. Poäng till Spårarn för dennes förmåga att placera teckensnittet i rätt "konstfack". Tack till A2 för haxxande.

Igår bemödade jag mig till Kalmar. Skulle hälsa på min vän Julkuken. (Historien bakom namnet är lång och kanske fabricerad varför jag inte återberättar den nu). En ganska lugn kväll, trevligt. Som den nästan smålänning jag är var jag extra nöjd att jag inte behövde betala någon buss varken till eller från Kalmar.

I fredags träffade jag Karies, hon hänger i London mestadels numera så det var kul att råkas igen. Vi gick till Kullzenska där jag passade på att dricka två kaffedrinkar. Läste någonstans (juridisk hänvisning) att kaffedrinkarna är väldigt onyttiga och därför tyckte jag att minst två var lagom.  Kaffe Mochia tror jag de kallade den. Som gjord för mig. Halva kaffe, halva varm choklad toppat med grädde.  Nu ska jag vara lite som alla coola bloggtjejer och lägga upp en bild på kaffet.



Sådär! Släng er i väggen. Jag kan också ta kort på mat och dryck. Synd bara att jag lyckades äta upp wienerbrödet innan jag knäppte kort. Skyller på orutin.

/ d.ä.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ojojoj, ny design på sidan va? Texten Johansson & Johansson. :-)

2009-08-23 @ 16:37:22
Postat av: d.ä.

"Ett litet steg för människan..."

2009-08-25 @ 00:34:06
URL: http://johanssonandjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0