Don't Stop Me Now

I morgon, söndag, är det kvaldags. Första matchen av två mot IBK Luleå. På hemmaplan alltså Vildmannahallen vid Regementet. Spännande är bara förnamnet. Klockan 1400 börjar matchen. Lite jobbig tid kanske, i synnerhet om man lurar sig (eller mig) att tro man gör viktigare saker då. Vad jag menar är: Far och kolla. (en liten historia om en flicka och hennes pappa) 

Robinson-premiären var bättre än jag minns tidigare Robinson-avsnitt. Det var inte mycket solsken. Det var inga fina stränder. Det var regn och trist. Det sägs att skadeglädjen är den enda sanna glädjen. På så sätt borgar nog nya Robinson för stor underhållning, från tv-tittarnas sida. Jag rekommenderar dock att välja vad som helst annat före Robinson. 

Nu ska jag kolla på film. Hejdå.

/ d.ä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0