Waffle King

Imorgon ska det avgöras. 07:45 avgår bussen som ska ta oss till Luleå där vi förhoppningsvis ska spela hem platsen till Div. II. 50 kronor för fans, någon intresserad? Kurerar min onda hals stenhårt. Jag vägrar stå över! Bussresan hem kan således bli den bästa någonsin, alternativt den sämsta någonsin beroende på utgången i matchen. Vi leder med två mål inför morgondagens returmatch. Fokus!

Idag var jag ordförande i en "häktningsförhandling". En viss besvikelse infann sig då det visade sig att vi inte skulle hålla förhandlingen i rättegångssalen (Ub 333). Det gick i alla fall bra. M.S. blev häktad på goda grunder. Efter häktningsspelet följde "Våffelsvull" på Corona med en bunch av gamla tanter och gubbar från klassen. Kön var väl lite väl tilltagen men det var okej ändå. För 39:- har man kanske inte rätt att förvänta sig alltför mycket. I priset ingick mjölk! Viktigt! 

Sitter och ser på Så ska det låta. Måste säga att jag är imponerad av David Lindgren. Trots att han inte finns på Wikipedia (jfr. Kicki Danielsson - 14 språk) dominerar han dagens avsnitt! Talanger, talanger!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0