Crippled Crow

Det är så typiskt mig. Andra skadar sig under själva spelet. Jag skadar mig i pausen när jag ska kliva av spelplanen. Smidigt. Passande nog vid tiden för försäsongens löpträning som Onana så vänligt poängterade. Visserligen tror jag att jag ska kunna delta trots ett litet svullet knä. Med ett knäskydd så borde det funka. Sjukt onödigt ändå. Sjukt typiskt. 

Fotboll på Ålidhem igår, så där roligt faktiskt. Roligare att spela med "kändisar" än med så kallade "randoms". Randoms som även tyckte det roligaste var att skjuta hårt från halva plan eller mer. Lagom roligt.

Hittade den här via facebook, kul läsning. Ganska träffande.

/ d.ä.



Kommentarer
Postat av: Älaa

Haha!!! Klockrent... har alltid hatat "ska vi ta en fika nångång" :)

2009-05-11 @ 11:54:59
URL: http://ellaliamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0