A whole new world

Mysteriet med den hysteriska grannen kan vara löst. Grunden för hennes "jävla kukjävel"-uttalande har förmodligen med någon viss form att tvångstanke att göra. Detta är min teori. Hon får ångest om hon ser någon annan komma in före hon går ut från huset. Jag mötte henne nämligen i dörren igår, när hon såg mig komma mot dörren började hon småspringa för att försäkra sig om att hon skulle hinna ut innan jag gick in. Och mycket riktigt, jag fick ingen förolämpning kastad i ansiktet.
Nu är det mörkt. Jag är helt förstörd oavsett vilken tid jag går upp. Hemskt. Punka på cykeln dessutom. Alternativt att någon jävlats och tömt däcket på luft. Hoppas på det senare.
Sjuk snubbe. Hans kvinnliga röst är nästan bättre än den manliga. I detta fall kan man inte tillämpa den annars ofta förekommande kommentaren "genus" så fort någon säger något som anspelar på könsroller. Roligt med arbetsskador.

/ d.y.

Kommentarer
Postat av: Farbrodern

Kan det vara Fredrik Wikingsson som sjunger månne?

2009-11-15 @ 22:35:44
Postat av: d.y.

Ja helt olikt är det inte. I och med att Filip inte är med på ett hörn, som han alltid är, kan vi nog utesluta den teorin ändå =)

2009-11-19 @ 15:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0