Svordomsvisan

I helgen hade vi bortamatch mot Östersund. Ca 80 mil avverkades för en uddamålsförlust. Så ska det inte vara. Fruktansvärt trist och surt. Vi gjorde en bra match men de hade en riktigt vass förstafemma. 9-8 blev slutresultatet.

Helgens andra stora händelse - North West derby. Manchester United gästade Anfield och Liverpool. Kanske Premier Leagues värsta hatmatch. Det blev inte särskilt spännande. Trots att Gerrard inte var på planen så lyckades Liverpool knipa 3 poäng. Inte okej.

En märklig händelse hände mig igår. Socialtjänsten har ett par lägenheter i mitt trapphus och igår mötte jag en av dessa boende i hallen nedanför trappan. Kvinnan kom ut från handledarteamets lägenhet som ligger på bottenvåningen och jag kom utifrån. Jag börjar gå uppåt då jag hör "varför låter du mig inte gå ut innan du går in jävla kukjävel?" Jag blängde lite och fortsatte min tripp till lägenheten. Inte plogat ändra fram.

Sovdags!

/ d.y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0